.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه ار استان خراسان شمالي

معرفي امام جمعه شهرستان مانه و سملقان، برگزاري مسابقات قرآني در پتروشيمي خراسان و ... از جمله اخبار كوتاه خراسان شمالي است.

طي مراسمي دومين امام جمعه اين شهرستان معرفي شد.
در اين مراسم كه رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان‌هاي خراسان شركت داشت، با قدرداني از خدمات حجت‌الاسلام رضا سجادي امام جمعه مانه و سملقان، حجت‌الاسلام عبدالله طاهري به عنوان امام جمعه اين شهرستان معرفي شد.
در اين آيين، رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان‌هاي خراسان از راه‌اندازي نمايندگي اين شورا در خراسان شمالي خبرداد.
حجت‌الاسلام ابراهيم معادي همچنين با اشاره به برپايي نمازجمعه در شهرهاي قاضي و پيش قلعه در آينده‌اي نزديك خاطرنشان كرد: امام جمعه شهر سنخواست نيز به زودي معرفي خواهد شد.

* برگزاري مسابقات قرآني در پتروشيمي خراسان
مسابقات مقدماتي قرآن كريم در پتروشيمي خراسان در سه بخش قرائت، ترتيل و حفظ برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومي شركت سهامي پتروشيمي خراسان، در اين مسابقات كه بيش از 100 نفر شركت داشتند، در رشته قرائت مجتبي گريواني، در رشته ترتيل رضا محمدي و در رشته حفظ اسماعيل عليزاده رتبه اول را كسب كردند.
همچنين در بخش همسران كاركنان نيز زهرا شاكري، زهرا اكبري و سميه احيايي به ترتيب رتبه‌هاي اول را در رشته قرائت، ترتيل و حفظ كسب كردند.
همچنين از ميان فرزندان پسر كاركنان پتروشيمي خراسان نيز محمدامين اسماعيل‌پور در مقطع پيش دبستاني، پرهام مظاهري‌زاده در مقطع اول و دوم دبستان، سروش عليزاده در مقطع سوم تا پنجم دبستان، اميرضا پنجتنيان در مقطع راهنمايي و سيداميرعلي پنجتنيان در مقطع دبيرستان رتبه‌هاي برتر را به خود اختصاص دادند.
در بخش فرزندان دختر كاركنان پتروشيمي نيز آوا حميدنيا در مقطع پيش دبستاني، فاطمه صادقي در مقطع اول و دوم دبستان، سيده بهناز پنجتنيان در مقطع سوم تا پنجم و عاتفه ابراهيمي در مقطع راهنمايي به عنوان نفرات اول بخش دختران شناخته شدند.
در پايان اين مسابقات كه با قضاوت داوران برجسته دارالقرآن سازمان تبليغات انجام شد، به نفرات اول، دوم و سوم اين مسابقات جوايزي اهدا شد.
برگزيدگان مسابقات مقدماتي شركت پتروشيمي خراسان براي حضور در مسابقات قرآني سراسري شركت ملي صنايع پتروشيمي اعزام خواهند شد.

* مشاركت دستگاه‌ها در پيشبرد فعاليت‌هاي قرآني ضروري است
مديرعامل اتحاديه موسسات قرآني مردمي خراسان شمالي تاكيد كرد: مشاركت دستگاه‌ها در پيشبرد فعاليت‌هاي قرآني ضروري است.
مظفرالدين رستمي پيگيري جذب كمك‌ از شوراي شهر براي فعاليت‌هاي قرآني، نشست با مسئولان آموزش و پرورش و اوقاف و همچنين بررسي پيشنهادات قرآني براي سفر سوم رئيس جمهور را از اقدامات اتحاديه موسسات قرآني مردمي خراسان شمالي برشمرد.
وي با اشاره به برگزاري انتخابات جديد اين موسسه اظهار داشت: پس از مشخص شدن انتخابات تاكنون پنج جلسه براي پيشبرد فعاليت‌هاي قرآني از سوي موسسات قرآني استان برگزار شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.305 seconds.